2012. július 13., péntek

pofátlanság.


Gyerekek értem én, hogy szünetel a blog meg, hogy nagyon tetszik meg minden. De szerintem ezért annyi bőr legyen már a képeteken, hogy ha elvisztek egy idézetet ugyan avval a képpel akkor legalább a forrást írjatok ki. Nem, hogy jössz ide megfogod magad másolod az idézete ugyan avval a  képpel aztán felrakod Fb-re mert, hogy azt majd biztos nem veszi észre senki. Hát akkor szólok , hogy én is facebookozok és hát megesik, hogy észre veszem. És higgyétek el nagyon fel tud dühíteni az, hogy én itt próbálok nem lemásolni senkit de azért engem mindenki lemásol. Tök jó érzés meg mondom komolyan. Ez már a 3. eset volt, hogy észrevettem, a következőnél nem fogom szépen kérni.
Kinek nem inge ne vegye magára.

Követni még mindig ITT tudtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése